A vásárlás a próbafülkében áll vagy bukik

nlc | 2012. Április 27.
A vásárlás kimenetele gyakran a próbafülkében dől el – márpedig ott a legtöbb nő rondának érzi magát. Elgondolkodtató.
Jaj
„Te jó ég, mekkora úszógumik!”

Vásárlóként hamar beláthatjuk, ruházati boltot üzemeltetni nem könnyű műfaj, főleg ha a vásárló kényelméről, kiszolgálásáról van szó. Fontos az átláthatóság, a személyzet, de még a háttérben pulzáló zene is rengeteget dob a hangulaton, sőt egyenesen megszűri a vásárlóközönséget – mégis, ami ennél is fontosabb faktor, az nem más, mint a próbafülke, a hely, ahol a vásárlás kimenetele eldől. 

Pont ezért nagyon nem mindegy, hogy érzi magát ott az ember. S bár ezt már jó pár éve tudjuk, egy aktuális közvélemény-kutatásból most megint kiderült, a próbafülkék műfaja az évek során nem javult túl sokat, a nők többsége továbbra is csúnyának, kövérnek és tökéletlennek érzi magát a pár négyzetméteren, írja Nerve

Kutatók szerint az üzletek, üzletláncok sokat tehetnek azért, hogy segítsék a vásárlókat a rossz érzés leküzdésében. Sokat számít a megfelelő világítástechnika megválasztása, de az sem utolsó szempont, ha az üzletben nem tökéletesre retusált, nádszálvékony modelleken reklámozzák a próbára kiválasztott ruhát – ez csak fokozza a frusztrációt. 

A(z) “Te hogy érzed magad a próbafülkében?” című szavazás véget ért!
A szavazók többségének véleménye szerint:
Utálom, a próbafülkékben rémesen festek

 

Próbafülkeparák

Egy gyors szerkesztőségi körkérdés alapján a listát az alábbiakkal bővítenénk:

Te mivel bővítenéd a kívánságlistát?

 

Exit mobile version