Kitiltotta a tükröket a próbafülkéiből a neves áruházlánc

nlc | 2016. Június 30.
A tükör nélküli próbafülkék célja: a női vásárlók önbizalmának erősítése és az eladások növelése. Ettől persze még agyrém.

A brit Hammerson áruházlánc több üzletközpontjában is leszereltette a próbafülkékből a tükröket. Tették mindezt azok után, hogy egy általuk végeztetett kutatásból kiderült: a brit nők 71 százaléka teszi vissza a kiszemelt ruhákat, miután felpróbálta azokat, és 51 százalékuk keseredik el, amikor meglátja magát a próbafülke tükrében.

“Azt akarjuk, hogy mindenki kényelmesen és elégedettnek érezze magát, amikor ruhákat próbál, ezért tiltottuk ki kísérleti jelleggel a tükröket a próbafülkékből. Reméljük, hogy – különösen a női – vásárlóink gyönyörűnek érzik majd magukat, amikor felpróbálnak valamit” – magyarázta Alex Thomas, az áruházlánc marketingmenedzsere.

Az említett kutatásból kiderült az is, hogy a nők jelentős része szívesebben ad a barátnői, családtagjai vagy az eladók véleményére, amikor ruhát próbál, ahelyett, amit a tükörben lát. Erre alapozza a cég, hogy a tükör nélküli próbafülke ötlete sikeres lehet.

Te mit gondolsz? Vásárolnál ruhát úgy, hogy tükör nélkül próbáltad fel? Egyáltalán bemennél egy tükör nélküli próbafülkébe?

The Telegraph

Exit mobile version