Ez már biztosan Hillary Clinton miatt van

nlc | 2016. November 11.
Nem kell divatikonnak lenned ahhoz, hogy divatba hozz valamit. Amerikai elnökjelöltnek lenni is elég.

Bár Hillary Clinton soha nem volt divatikon, ám az elnökválasztási kampány alatt mégis komoly hatást gyakorolt a nők öltözködésére. A jelenséget úgy hívják: a fehér kosztüm effektus.

Az elmúlt hónapokban Hillary Clinton többször viselt fehér nadrágkosztümöket különféle rendezvényeken, a szakértők szerint pedig egyértelműen ennek tudható be, hogy megnőtt a kereslet ez iránt a holmi iránt. A világ legnagyobb divatoldalán, a Lyst.com-on 460 százalékkal nőtt meg a keresések száma a fehér nadrágkosztümre a januári adatokhoz képest. Az elmúlt két hétben pedig több nadrágkosztümöt adtak el az oldalon, mint az azt megelőző két hónapban együttvéve, a legtöbb eladott modell pedig ezek közül is fehér színű volt.

Míg korábban a legnépszerűbb nadrágkosztümszín a fekete volt, azt pedig a kék és a piros követte, jelenleg a fehér szín áll a toplista élén.

Hillary Clinton kampánya során olyan hashtagek is elterjedtek a közösségi médiában, mint a #PantSuitNation (#NadrágkosztümNemzet) vagy a #WearWhiteToVote (#Szavazz Fehérben), melyek szintén azt bizonyítják, hogy Hillary és a nadrágkosztümök, különösképpen a fehérek  a demokrata elnökjelölt védjegyévé váltak.

dailymail

Exit mobile version