Heidi Klum exkluzív interjút adott a NLCafénak New Yorkban, ahol első kollekciójával debütált a divathéten. A Lidllel karöltve olyan ruhákat álmodott meg, amelyek minden testalkaton jól állnak, divatosak, és nem utolsósorban kényelmesek is. Jöjjön Heidi!
Mi a leginkább jellemző a kollekcióra?
Olcsó és hordható. Minden nőre gondoltam, mikor megterveztem a darabokat. Szem előtt tartottam anyukámat, magamat és a barátnőimet is. Az izgalmas mintáktól kezdve az alapdarabokon át, 85 különböző termék szerepel a kollekcióban. A rajtam lévő nadrág és blúz összesen 10.000 forint, de a legdrágább dzseki is 20.000 forint alatt lesz. Mutass nekem még egy márkát, ahol ilyen olcsón tudsz eredeti bőrkabátot venni.
Mi a helyzet a méretekkel?
A 36-44-es skálán belül mindenki megtalálja a számításait. A divat mindenkié, nem csak a modelleké. Mindenkinek lehetőséget szerettem volna adni, hogy olcsón, de divatosan tudjon felöltözni.
A divatot sokan azonosítják az elérhetetlenül drága darabokkal. Hogyan tudtatok ennyire alacsony áron maradni?
A Lidl harminc országban van jelen 10 ezer bolttal, így megtehetik, hogy 6.000 forint alatt blézert és 4.000 forint alatt blúzt készítsenek. Más cégek többek között azért sem tudják ezt megtenni, mert nincs ekkora hálózatuk. Ráadásul a drágaság mellett szerintem sokan a divatot összekapcsolják felvehetetlen mintázatú, hordhatatlan darabokkal is. Én ezt szeretném megváltoztatni az emberek fejében.
Mire gondolsz akkor, amikor azt mondod, hogy megváltoztatni?
New Yorkban kezdtem a modellkedést, minden innen indult. A kollekció alapötlete is a városi dzsungelhangulat, és nekem azonnal a leopárdminta jutott eszembe. Ez alapesetben őrült minta is lehetne, de nézd meg a ruhákat. Könnyen párosítható farmerrel és csinos nadrággal is, de akár tetőtől talpig, kosztümként is viselhetjük. Néhány nappal ezelőtt az American Got Talentben is ez a kosztüm volt rajtam, és mindenki tudni akarta a tervező nevét. Büszkén húztam ki magam és gyorsan hozzátettem, hogy csak 10.000 forint az egész. A leopárdminta egyébként sem fog soha kimenni a divatból.
A bemutatón átlagos testalkatú lányok voltak a kifutón, hogyan lehetséges mindez a New York-i divathéten?
Mivel a ruhák minden nőnek készültek, így mi is széles skálán válogattunk a modelleket illetően. Ez tükrözi a valóságot, és én ebben hiszek.
Hogyan jön össze a divat és egy élelmiszerüzlet?
Mikor megkeresett a Lidl, azonnal az jutott eszembe, mennyi időt és energiát tudok megspórolni a nőknek. Bevásárolni mindenki jár, miért ne köthetné össze a kellemeset a hasznossal? Nekem négy gyerekem van, én is járok bevásárolni és jó érzés lesz egy új farmert is hazavinni a tejen és a kenyéren kívül egy keddi napon.
Mi lesz a folytatás?
Hosszú távra szerződtünk a Lidllel, a következő kollekció az ünnepek előtt, decemberben fog megérkezni. Arra gondoltam, hogy milyen jó ötlet lenne az alapdarabokon kívül, egy kis csillogást is belecsempészni a mindennapokba és egy ünnepélyesebb darabokból álló sorozat fog érkezni. Céges bulikba, otthoni ünnepléshez, Újévre. Én már nagyon várom.
Olvass még Heidi Klumról és az őszi divatról az NLCafén
- Ha ősz, akkor ocelotminta!
- Heidi Klum és a Lidl nagy dobása
- Így viseld a kardigánt szuper stílusosan idén ősszel
- Farmer és bőrdzseki, ami soha nem megy ki a divatból
- Heidi Klum szupermodell tervez kollekciót a Lidlnek