Sporthidzsábot dobott piacra a neves márka

nlc | 2017. December 21.
A holmi fogadtatása pozitív, de azért sokak szerint akad vele egy nagy probléma...

Sporthidzsábott dobott piacra a Nike. A termék kampányarca Ibtihaj Muhammad vívó, az első amerikai sportoló, aki a muszlim nők hagyományos viseletében, hidzsábban versenyzett az olimpián 2016-ban. Róla mintázták egyébként az első hidzsábos Barbie babát is.

„Úgy vélem, a nőknek azt kell viselniük és tenniük, amitől a legjobban érzik magukat. Ha jól érzed magad, bármit legyőzöl, ami az utadba kerül” – fogalmazott a sportoló.

A Nike az első nagy, nemzetközi márka, mely ilyen típusú holmit kínál a muszlim nőknek. Bár a termék fogadtatása alapvetően pozitív, a márka mégis számos kritikát kapott amiatt, hogy a hidzsábon ott figyel az ikonikus pipa logó.

Exit mobile version