A holland öltönymárka, a SuitSupply, legutóbbi kampánya rámutatott, hogy mennyire mélyen gyökereznek a homoszexualitással kapcsolatos ellenérzések a társadalmunkban. A képeken meleg párok pózolnak, olyan szexuálisan túlfűtött helyzetekben, ahogy azt egyébként sok divatfotótól megszokhattuk.
„Az emberek közötti vonzalom bemutatása a divatfotók fontos eleme” – vallja a cégalapító Fokke De Jong. És ha ez a szikra történetesen két férfi között lobban fel? A képek fogadtatása alapján úgy tűnik, még az egyébként nyitott hollandok is megbotránkoznak – a konzervatívabb országokról nem is beszélve.
Miután kijöttek szóban forgó fotók, a SuitSupply nagyjából 10 ezer követőt veszített Instagramon, Oroszországban és az Egyesült Arab Emirátusokban pedig inkább nem reklámoznak majd velük. Az öltönyhöz a legférfiasabb tulajdonságokat társítjuk, és sokan még mindig nem bírják elviselni, hogy homoszexuális párok reklámozzák ezt a szupermaszkulin ruhadarabot.