Így rendszerezd a dolgozószobai és irodai eszközeidet

nlc | 2018. Február 15.
Akár otthon tanulsz vagy dolgozol, akár irodában, a rendszerezés mindig jól jön.

Életünk jelentős részét az asztal fölé görnyedve töltjük. Éveken át tanulunk, majd dolgozunk. Mindegy, hogy otthon vagy irodában tesszük ezt, fontos, hogy rendezett körülmények között történjen. Éppen ezért fontos időnként rendet rakni az asztalon, ehhez mutatunk most néhány trükköt.

 

Fiókok rendszerezése

Papír vagy írószer, bármit jól elrejt a fiók, a lényeg, hogy ne csak összevissza dobáld be a kacatokat, hanem tematikusan rendszerezd őket. Egyikbe csak a személyes papírok, másikba a hivatalos iratok, a harmadikba pedig mehetnek az írószerek. 

Iratcsipeszek

Helyezz el belőlük párat az asztal szélére, és rendszerezetten vezetheted el így a különböző kábeleket. Ugyanezekkel nagy mennyiségű papírlapot is könnyedén összefoghatsz, csak előtte válogasd szét őket. Akár mindegyiket összefoghatod egy másik színnel, így könnyen megkülönböztetheted a paksamétákat.

Színkódos tervezők

Használj különböző színeket a naptáradban a teendőidnek, így máris átláthatóbbá válik, mit mikor kell csinálnod, akár a legsűrűbb napon is.

Színes Post-it

Itt is különválaszthatod az egyes teendőidet és programjaidat a színek segítségével.

Fali rendszerezők

Ha már nincs elég hely az asztalodon, használd a falat. Szerelj fel parafatáblát, vagy csak ragassz fel öntapadós matricákat, rajtuk a legfontosabb teendőkkel.

House Beautiful

Exit mobile version