A Pepsi a tömegtüntetésekből merített ihletet

nlc | 2017. Április 05.
Ráérzett a korszellemre, vagy nagyon mellé lőtt ezzel a reklámmal a Pepsi? A videóban Kendall Jenner topmodell és celeb egy doboz kólával békíti ki a sorfalat álló rendőröket a tüntetőkkel.

Kedden debütált a Pepsi új reklámja, amelyben főszerepet kapott Kendall Jenner is. A két és fél perces videóban a 21 éves, platinaszőke parókát viselő modell és valóságshow-személyiség a szénsavas itallal teremt egycsapásra békét a tüntető tömeg és az összecsapásra felkészülten várakozó rendőrök között. 

Az alig egynapos reklám azonnal körbefutotta a netet, csakhogy nem éppen a pozitív fogadtatása miatt. Sokan kritizálják ugyanis a szpotot, amiért az elbagatellizálja a tömegtüntetések jelentőségét, és úgy állítja be, mintha a demonstrációkat kiváltó konfliktusok – például az Egyesült Államokban a feketék ellen elkövetett rendőri visszaélések és erőszak – ilyen könnyen megoldhatók lennének.

 Az a rész, amikor Jenner átnyújtja a kólát az egyik rohamosztagosnak, például kísértetiesen hasonlít Leshia Evans gesztusára, aki tavaly a Louisiana állam fővárosában, Baton Rouge-ban megtartott, majd erőszakba fulladt tüntetésen közeledett, híres sajtó fotóért kiáltó higgadtsággal a rendőrök felé.

Nem csoda, hogy a saját szerepét kicsit túlbecsülő Pepsiből azonnal mém lett az interneten, a felhasználók csípősen odamondogatnak a békebírót játszó italmárkának.

Exit mobile version