Van egy szuper blogod? Akkor ne hagyd ki a Cosmopolitan Blogger Dayst!

Babicz Anett | 2018. Augusztus 14.
Bloggernek lenni 2018-ban is nagyon menő dolog! Ha egyetértesz ezzel, akkor neked is ott a helyed a Cosmopolitan Blogger Daysen, ahol idén már két napon át, többféle programmal, előadásokkal és persze díjátadóval várják az érdeklődőket, és az is kiderül, hogy kik lesznek 2018-ban az év bloggerei.

Évek óta mindig óriási érdeklődés előzi meg a bloggerszférában a Cosmopolitan magazin eseményét, amely 2018-ra már kétnaposra nőtte ki magát, és Cosmopolitan Blogger Days névre hallgat. Idén az izgalmas előadások mellett a magazin ezúttal 16 kategóriában díjazza is a legtrendibb bloggereket és influencereket. Az esemény különlegessége továbbá, hogy a szinte már hagyományosnak számító bloggernapot megelőzően egy szakmai nappal is bővül az aktuális program.

Kik is azok a bloggerek, és mit csinál egy influencer? 

A blog kifejezést a web és a log (napló) szavak összetételével alkották 1997-ben, az azóta eltelt húsz évben pedig a bloggerség igazi iparággá nőtte ki magát. Ma már rengeteg különböző témájú blogot olvashatunk, így ha minket a szépség, a divat, a fitness, a gasztronómia, a könyvek, a technika vagy éppen a lakberendezés érdekel, akkor megtaláljuk a nekünk szóló tartalmat egy-egy blogon. A bloggerek szabadon leírhatják a véleményüket, mi, olvasók pedig kommenteket hagyhatunk a bejegyzéseknél. Egy jó blogger véleményvezérnek számít (afféle influencer) a saját témájában, hiszen az olvasói sokat adnak a véleményére, így fontos szereplője a reklámiparnak is.

Az influencerek 2018-ra már megkerülhetetlenek a közösségimédia-csatornákon. Ők olyan emberek, akik véleményükkel, viselkedésükkel hatással vannak embertársaikra. Ilyenek lehetnek a celebek, sztárok, bloggerek, vloggerek. Ezek az emberek közvetlenül a rajongótáborukhoz szólnak, akik rendkívül befogadóak, és adnak az influencer véleményére, amivel a reklámipar már egy ideje él is. 

„A blogok és az influencerek világa napjainkban egyre nagyobb teret nyer magának, ezért tartottuk fontosnak, hogy a bloggerek mellett a szakma képviselőit is megszólítsuk. Mivel a két közönség más-más szemszögből kíváncsi a témára, ezért bontottuk ketté és alakítottuk ki ennek megfelelően a két nap programját”

– nyilatkozta az esemény kapcsán Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője.

A tavalyi nyertesek

Ha a fenti szavak, mint a blog, az Instagram és az influencer ismerősen csengenek, akkor neked is ott a helyed a Cosmopolitan Blogger Daysen, ahová idén is várják a bloggerek jelentkezését, hogy megméressék magukat. 

Idén az alábbi kategóriákban indulhatsz:

* Az Év Vloggere * Az Év Bloggere * Az Év Gasztrobloggere * Az Év Travel Bloggere * Az Év Fashion Bloggere * Az Év Beauty Bloggere *Az Év Fitness Bloggere * Az Év Felfedezettje *Az Év Instája

Ha van a következő kategóriákba beleillő blogod, akkor szeptember 3-ig pályázhatsz, bízva a sikerben. Ezenkívül az olvasók véleményére is kíváncsiak a szervezők, ennek megfelelően a közönség kedvenceire, illetve a zsűri által jelölt további 6 influencerkategória jelöltjeire a www.cosmopolitan.hu oldalon lehet majd leadni a szavazatokat.

Itt tudsz jelentkezni, ha bloggerként szeretnéd megméretni magad:  

https://cosmopolitan.hu/bloggerday/

A pályázatokat ezúttal is egy illusztris szakmai zsűri bírálja el, amelyben Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője, Farkas Dániel YouTube-szakértő, Oravecz Nóra énmárka- és storytelling-stratéga, Szabó Gergő, a Special Effects Media társalapítója, Zalai Ágnes, a Central Médiacsoport digitális stratégája és Csiszár Gergő, a Post For Rent ügyvezetője és alapítója kapnak helyet. Az eredményhirdetésre október 27-én, a Cosmopolitan Blogger Daysen kerül sor.

Helyszín: Groupama Aréna, 1091 Budapest, Üllői út 129.

Exit mobile version