Étel, ital nélkül hagyták őket, ráadásul még kiabáltak is velük a Wizzair dolgozók – panaszolták az RTL Híradónak a dubaji reptéren rekedt magyarok, akik az ítéletidő miatt órákig várakoztak a dubaji és Abu Dhabi-i repülőtéren április közepén. Szerintük a reptéri dolgozók lekezelően viselkedtek és kiabáltak velük.
„Abu Dahbiban többször kértek legalább inni a gyerekeknek, de nem adtak semmit. A dubaji és az abu dhabi repterek személyzete úgy bánt velük, mint egy csapat birkával, össze-vissza terelgették, a földön ültették őket, néha kiabáltak velük, semmibe vették a kiszolgáltatott helyzetüket” – fakadt ki az egyik magyar utas. Egy másik sorstársa pedig azt reklamálta, hogy semmilyen információt sem kaptak.
A légitársaságnál azt nyilatkozták, hogy nem tudnak arról, hogy a cégük bármelyik alkalmazottja ingerülten beszélt volna az utasokkal, de belső vizsgálatot indítanak, hogy megtudják, az ő alkalmazottjaikról van-e szó. A Wizzair-nél azt is elmondták, hogy ételt ugyan nem, de kuponokat kaptak az utasok.
Az RTL Híradó által megkérdezett légiközlekedési szakértő szerint kártérítés a késés miatt nem jár az utasoknak, de más segítség járt volna. “Ilyenkor is kötelező lenne biztosítani 10 perc telefonhívást, valamennyi élelmet, adott esetben szállást. De ha ennyi ember kerül kaotikus helyzetbe, mindez lehetetlen kihívássá fejlődik” – hangsúlyozta Varga G. Gábor.
Mint arról beszámoltunk, a brutális monszun eső miatt teljesen megbénult az élet Dubajban, ahol pár óra alatt egy évnyi eső hullott le. A város csatornarendszere kiöntött a szokatlan mennyiségű csapadék miatt, a dubaji repülőtér is leállt egy rövid időre a kifutópályát elárasztó víz miatt. Az összeesküvés-elméletek hívei szerint emberi beavatkozás, a “cloud seeding” (“mesterséges esőcsinálás”) okozta az extrém mennyiségű esőt Dubajban.
Kiemelt fotó forrása: YouTube