A Dove 2013-ban világszerte és Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről, és van-e kapcsolat a szépség, a szépségápolás és a boldogság között.
A cég kutatásai eddig is egybehangzóan bizonyították, hogy a nők önmaguk legnagyobb kritikusai. A hölgyek mindössze 4 százaléka tartja magát vonzónak, és Magyarországon a helyzet még elkeserítőbb, hazánkban a nők mindössze 1 százaléka tartja magát gyönyörűnek. A márka az elmúlt hónapban is végzett egy globális felmérést, közel 8000 nőt kérdeztek meg arról, hogyan viszonyulnak saját tükörképükhöz. Az eredmények az eddigi felmérésekhez hasonlóan elszomorítóak; a “Tükrök” kutatás legfőbb tanulságai szerint a nők 90 százaléka rosszul érzi magát, amikor a tükörbe néz, pedig átlagosan naponta 50 percet töltenek tükör előtt, reggel a fürdőben, kirakatok előtt, visszapillantó tükrökben, liftekben. A megkérdezettek harmada sosem mosolyog, ha tükörbe néz, annyira elkeserítőnek látja tükörképét. Sőt tízből hat nő kizárólag negatív jelzővel írja saját tükörképét (túl kövér) és egy ilyen reggeli rossz élmény tönkreteszi a hátralévő napjukat is.Az eredmények tükrében a márka szerint, ha egy nő jól érzi magát a bőrében, akkor boldogabb lehet.
A márka célja, hogy a nők azt lássák meg magukban, ami szép, ne pedig arra fókuszáljanak, amit kevésbé csábosnak gondolnak, ezért idei kampányukkal arra ösztönzik a hölgyeket, hogy vizsgálják felül a magukról alkotott véleményüket. Gyermekkori önmagukhoz hasonlóan legyenek büszkék valódi szépségükre, és életkorukra, hiszen anno mindenki büszke volt arra, ha 6, 8 vagy 10 éves lett. Az egészséges önbizalom az egyik kulcsa boldogságunknak, és önbizalmunk visszaszerzéséért elsősorban nekünk kell mindent elkövetnünk, mert ha valós képet alkotunk önmagunkról, és elfogadjuk, kik és milyenek is vagyunk, sokkal boldogabb és kiegyensúlyozottabb életet élhetünk.