Piacra dobták a szagtalan parfümöt

nlc | 2017. Február 13.
Teljesen megreformálhatja a parfümök világát ez az újdonság, melynek – gyárilag legalábbis – nincs semmiféle illata.

Geza Schoen parfümőr még 2006-ban találta ki az Escentric Molecules parfümök koncepcióját, melynek lényege, hogy a parfümnek alapból nincs illata, de ha viselőjének feromonjaival keveredik, akkor teljesen egyedi illatot ad.

A parfüm mindössze egyetlen illatmolekulát tartalmaz, a többi – szagtalan – összetevő pedig felerősíti ennek a molekulának a tulajdonságait. Azt pedig, hogy milyen illata lesz  a parfümnek, senki sem tudhatja előre, egészen addig, míg magára nem fújja.

A szagtalan parfümöt már olyan áruházak árusítják, mint a Selfridges, a Liberty London vagy a Net-a-Porter és állítólag Rihanna, Beyoncé és Jay-Z , illetve Kate Moss is használja.

A 100 milliliteres kiszerelés ára 70 font, vagyis nagyjából 25 ezer forint.

independent.co.uk

Exit mobile version