Leszámol az anti-aginggel a neves magazin

nlc | 2017. Augusztus 15.
Az Allure magazinban soha többé nem írják le azt a kifejezést, hogy anti-aging.

“Az öregedéssel kapcsolatos gondolkodásmód megváltoztatása azzal kezdődik, hogy változtatunk azon, ahogy beszélünk róla. Ezt szem előtt tartva, a jelenlegi számtól kezdve megfogadjuk, hogy nem használjuk többé az anti-aging kifejezést” – jelentette be az amerikai Allure magazin, mely e gondolat jegyében a leggyönyörűbben öregedő világsztárt, Helen Mirrent tette szeptemberi számának címlapjára.

A lap le akar számolni a fiatalság istenítésével és az olyan hozzáállással, mely szerint egy nő mondjuk 40 felett legfeljebb a korához képest nézhet ki jól. Üzenetük, hogy a szépség nem a fiatalok privilégiuma. Bár nyilván nem vagyunk ugyanolyanok 18 vagy épp 80 évesen, de minden életkorban jogunk van ahhoz, hogy teljes, boldog életet éljünk, és szépnek érezzük magunkat, és méltósággal öregedhessünk, anélkül, hogy görcsösen harcolnánk ellene.

A magazin szerkesztői nyilvánvalóan tisztában vannak azzal, hogy a marketinget és a csomagolást nem lehet egyik napról a másikra megváltoztatni. Céljuk, hogy párbeszédet indítsanak el. 

Exit mobile version