Teljesen megőrült a divatvilág, vagy olyan művészi magaslatokba/mélységekbe viszi a fogyasztót, amit feldolgozni már nem nagyon tud? Fogalmunk sincs, de egy biztos, egymást érik a kedélyborzoló, provokatív reklámkampányok, amelyekkel az átlagfogyasztó nem nagyon tud mit kezdeni. Míg legutóbb Andrej Pejic androgün modell melltartós reklámfotói borzolták a kedélyeket, most egy spanyol luxusfehérnemű-gyártó készíttetett olyan fotósorozatokat, ahol nők egy szál semmiben terpesztenek, mégsem mutatnak meg semmit. A magyarázat: a modellek bár meztelenek, nemi szervüket egyszerűen kiretusálták.
A képek még meg sem jelentek, a fotográfus, Natasha Ygel különdíjat kapott a fotósorozatért, ám úgy tűnik, csak a divat- és művészvilág tudott ezekkel a képekkel mit kezdeni, a fórumokon, közösségi hálókon olvasható véleményekből kiderült, zavaros, beteg, ízléstelen képek ezek, és egész egyszerűen tárgy szintre süllyesztik a nőt. Szerinted?