Gyakorlatilag ugyanis Meg Ryan korábbi vonásai teljesen eltűntek, és a spanyol La Vanguardia találóan csak annyit írt: ez a Renée Zellweger-effektus. Mindezzel a lap is arra utalt, hogy kolléganője után Meg Ryan is a látványos változást előidéző új eljárásnak vetette alá magát.
Ez első időszakban ugyan felismerhetetlenné teszi az arcot, de később garantálja, hogy a ráncok szinte teljesen eltűnnek, és ha minden jól megy, Meg Ryan idővel jobban hasonlít majd egykori önmagára, ahogyan Renée Zellweger is egészen felismerhető.
Bár a Daily Mail ódákat zengett Meg Ryan hibátlan arcbőréről és ragyogó külsejéről, másnak a jelek szerint nem fizettek a pozitív kritikáért. Meg Ryan ugyanis inkább rémisztően nézett ki, egyesek szerint egyenesen félelmetes volt, amikor mosolyogni próbált, “hála” a kezeléseknek.
Igaz, tavaly azért voltak rosszabb pillanatai Meg Ryannek. A színésznő az akkori párja kedvéért búcsút mondott a függőségének, és nem plasztikáztatta magát.
Az utolsó nyilvános eseményen, nagyjából 14 hónapja pedig sokkal jobban emlékeztetett arra a bájos arcú lányra, akit egykor a legromantikusabb alapműnek kikiáltott Harry és Sally című filmben megismertem.
Igaz, nem akarnék túlzásba esni, de az kétségtelen, hogy Meg Ryan a kollégájához képest igazán jó formában volt, mert Billy Crystal kicsit kikerekedett. A különbség annyira nyilvánvaló, hogy talán még képet sem kellett volna idetenni.
De visszatérve Meg Ryan szereplésére a párizsi divathéten, azért egy furcsaság akad: egy nappal azelőtt, hogy egy teljesen új arcot húzott magára a színésznő, még egészen Meg Ryan-esen vonult be a vörös szőnyegen.
Aztán alig 24 órával később meg már ezt látták a vendégek.
Az egy nappal korábbi képeken pedig inkább hasonlított a tíz évvel ezelőtti önmagára, mint a legfrissebb fotókon.
Persze az elmúlt évtizedek változásait nem könnyű felidézni, de ha kíváncsi vagy rá, kattints a videóra: