Ma 13 éves Romeo Beckham, aki betegsége miatt a család legvisszahúzódóbb tagja

nlc | 2015. Szeptember 01.
Bármennyit is fotózták Victoria és David Beckhamet, a sztárpáros a gyerekeiből nem csinált cirkuszi látványosságot. Különösen Romeót védték a betegsége miatt. Talán ezért is olyan meglepő, hogy a pár másodszülöttje már 13 éves.

Meglepődve köszönte meg a rengeteg jókívánságot Romeo Beckham, aki ma ünnepli a 13. születésnapját.

Victoria Beckham másodszülött fia ritkábban szerepel, rendszerint a bátyja, Brooklyn vagy a kishúga, Harper az, akivel tele vannak a lapok. Minderre azonban egyetlen logikus magyarázat kínálkozik: a Beckham szülők nagyon féltik Romeót. A ma születésnapos fiúról közel tíz éve derült ki, hogy epilepsziás.

“Hagyják békén, epilepsziás. A vakuktól rohamot kaphat” – mondta Victoria Beckham, amikor Romeóval együtt a londoni reptérre érkeztek, és a fotósok szinte rájuk rontottak.

Victoria Beckhamet később furdalta a lelkiismeret, amiért elárulta a fia betegségét, mert nem akarta, hogy Romeót megbélyegezzék. Valójában azonban elérte azt, hogy minden fotós tiszteletben tartotta a kérését, és nem zaklatják a gyereket. Romeo inkább csak a két fiútestvérével együtt, közös családi képeken szerepel, illetve csak szigorú felügyelet mellett fotózhatják.

Legutóbb persze a családi disneylandes vakáció miatt Romeóról is megjelentek friss képek, amelyen mindenki csak ámuldozott, hogy egyre jobban hasonlít az édesapjára, David Beckhamre.

Édesanyjával még kézen fogva sétál a 13 éves Romeo, akit Victoria mai napig kicsit jobban óv, mint a többi gyerekét

Sőt, máris azt állították, hogy Brooklyn modellkarrierje is veszélybe került, mert Romeót a tavalyi kampánya után sokan szívesen szerződtetnék. Mivel már korábban is kiderült, hogy ellenőrzött körülmények között milyen jól érzi magát a kamerák előtt, nem kizárt, hogy a Beckham szülők is engedékenyebbek lesznek a jövőben.

“Hatalmas öröm volt számomra újra Romeóval dolgozni  elképesztő vonzereje van, stílusos, és hihetetlenül energikus. Büszke vagyok rá, hogy vezető szerepe van az ünnepi kampányunkban” – nyilatkozta róla a világmárka vezető tervezője, Christopher Bailey. 

A Burberry-kampány hatalmas siker, és nem kizárt, hogy Romeót is annyira érdekli majd a divatszakma, mint a testvérét

 

Exit mobile version