Az RTL Klub XXI. század című magazinjának riportere, Veress Krisztina a műsor hétfő esti adásában egy igazi retró kellék, a reklámszatyor nyomába ered. A riportfilmből kiderül, hogy a stílustalan neljontáska elterjedésének egyik oka éppen az volt, hogy a létező szocializmus hiánygazdaságában a férfiak számára az egyetlen autóstáskán kívül nem gyártottak alternatívát, és jobb híján maradt a személyes tárgyak szállítására a reklámszatyor. Ami sok szempontból praktikus volt: lehetett bele tenni hideget, meleget, keveset, többet. Így eshetett meg, hogy egy ország lóbálta a kezében a narancsszínű, Centrum Áruházak feliratú nejlontáskát. A reklámtáska az 1970-es és 1980-as években élte virágkorát, az igazi státuszszimbólumot pedig a nyugatról érkezett példányok adták – olyannyira, hogy a külföldi reklámszatyor mint motívum a korszak emblematikus filmjének számító Kenguruban is felbukkan.
A 23:30-kor kezdődő adásban kiderül, vajon a korszak legismertebb magyar modellje, Pataki Ági szerepelt-e ilyen táskán reklámarcként, de arra is fény derül, hogy miért van minden háztartásban reklámszatyort tartó reklámszatyortartó.