Legyen férfiasan elegáns és járjon kényelmesen…

nlc | 2006. Október 02.
Elgondolkodtál már azon, hogy mit nézel meg elõször egy férfin, milyen szempontok alapján alakítod ki az elsõ benyomást?




Számos kutatás szerint a hölgyeket befolyásoló tényezők között vezető helyen szerepel a szem, a kéz és a cipő állapota. Mivel a cipőt viselője választja, ezért ez fejezi ki leginkább személyiségét, hangulatát.

Optimális esetben a lábbeli nemcsak partnerünk stílusához illeszkedik, hanem maximális kényelmet is nyújt a belső kiképzésnek köszönhetően.
A Scholl őszi-téli kollekciója azoknak a férfiaknak készült, akik nem csupán a külső megjelenésre adnak, hanem ugyanolyan fontos számukra a komfortérzet is.

A Scholl cipők amellett, hogy a legújabb divatot követik, testreszabott technológiát kínálnak minden férfi lábbelihez. Mindenki megtalálhatja az igényeinek legmegfelelőbb technológiával készült lábbelit, amely nagyban hozzájárul a mindennapok kényelméhez.





A Back Guard technológia elasztikus talpkiképzése puha kényelmet biztosít, ugyanakkor hatékony támaszt nyújt. A gerinckímélő betét a talp külső élén és a saroknál tovább fokozza a védelmet, és segít a rázkódás elnyelésében.

A Scholl Gelactive technológiájával készült lábbelik beépített kis gélpárnácskáinak köszönhetően csillapítják a járás közben keletkező rázkódást.


Scholl tippek a harmónikus párkapcsolathoz… a cipőboltban!

Feltételezem, hogy találkoztál már olyan esettel, amikor a cipőüzletben tanácstalanul álldogáló férfi, partnere segítségével választ lábbelit magának. A férfiak általában nem adnak nekünk túl sok időt erre az akcióra, ezért gyorsnak és felkészültnek kell lennünk cipő választás és próba alkalmával.







1. lépés – Terepszemle:
érdemes előzetesen körbenézni az aktuális trendet, és a „számunkra vonzó” kínálatot, hiszen a férfinak is fontos, hogy továbbra is tetsszen nekünk

2. lépés – Megfelelő alkalom kiválasztása:
olyan időpontot válasszunk, amikor feltehetően kevesebben vannak az üzletben. Javasoljuk olvasóinknak, hogy a vásárlást kössük össze egyéb „halaszthatatlan” feladattal.

3. lépés – Észérvek:
amelyek választ adnak, a miért pont most, a minek nekem cipő kérdésekre.





4. lépés – A döntéshozatalt előkészítés előzi meg:
Az akció felpörgetése érdekében mutassunk rá az előzetesen kiszemelt maximum 3 modellre. Az első biztató jelre partnerünket helyezzük kényelembe, és sürgősen kérjük ki a megfelelő méretet.

5. lépés – Nincs más dolgunk, mint elégedetten hátradőlni:
és figyelemmel kísérni, hogy partnerünk milyen ügyesen és gyorsan tud ÖNÁLLÓAN cipőt vásárolni.

6. lépés – Jutalom kávé!


Exit mobile version