Törj ki a Braunnal!

nlc | 2015. Május 13.
Magyarországon is kezdetét vette a Braun új, Törj ki kampánya, miután márciusban egy Dubaiban tartott exkluzív esemény keretében Jessica Alba, a Braun szépségnagykövete és stylistcsapata, Emily Current és Meritt Elliott bemutatták a márka legújabb, szépségápolással kapcsolatos innovációit és elindították a "Törj ki" kampány következő ciklusát.

A hazai kampány nyitányaként Budapesten szakértők segítségével mutatták be a Braun új termékeit, köztük kiemelten a Silk-épil 9 epilátort. Az eseményt különleges helyszínen, egy exkluzív lakásban tartották, ahol a háziasszony, Lilu arról beszélgetett Cakó Kinga stylist–divattervezővel, Gellérthegyi Dávid hajápolási szakértővel és dr. Csernus Krisztina bőrgyógyász szakértővel, hogy mi a nők magabiztosságának titka, hogyan szabaduljanak meg az őket visszatartó kötöttségektől, hogy mindennap kirobbanóan nézzenek ki, valamint arról, hogy szakértőként ők milyen tanácsokkal tudják ebben segíteni a hölgyeket. 

Silk-épil 9

Nagyon jól tudjuk, hogy a nőknek sokszor azért nem önbizalommal teli a megjelenésük, mert a stílusbeli kérdések és a nemkívánatos szőrszálak miatt kételkednek magukban, és nem merik felvenni azokat a ruhákat, amiket szeretnének. A kampány célja világszerte arra ösztönözni a nőket, hogy vegyék saját kezükbe az irányítást, ha szépségápolásról van szó – ehhez pedig nagy segítséget nyújtanak a Braun legújabb termékinnovációi.

A budapesti rendezvényen a szakértők nemcsak tapasztalataikat osztották meg, de bemutatták a Braun termékportfóliójának újdonságait, és megosztották a legjobb tippeket is az otthoni használathoz. A sajtótájékoztató utáni workshopokon meggyőződhettek róla a résztvevők, hogy a Silk-épil 9 epilátor és a Braun Face használatának köszönhetően bőrük puhább és ragyogóbb lesz, mint valaha, így ezentúl azt viselhetnek majd, amit szeretnének, a Braun hajformázó portfóliójával pedig változatosan, kedvük szerint formálhatják frizurájukat.

A résztvevők megnézhették a Braun szépségnagykövete, Jessica Alba videoüzenetét is. “Büszke vagyok arra, hogy egy olyan márkának lehetek az arca, ami gyönyörű és ráadásul praktikus termékeket kínál a nőknek. Az új Silk-épil 9 megadja a nőknek a szabadságot, hogy önbizalommal telve olyan ruhákat hordjanak, amilyeneket csak akarnak, ezáltal pedig segíti a hölgyeket abban, hogy saját, egyéni stílusukon keresztül fejezhessék ki magukat” – hangsúlyozta a nagykövet.

Jessica Alba

Az esemény hazai szakértői egyetértettek abban, hogy személyes stílusunkkal kapcsolatban nem szabad csak azért kompromisszumokat kötnünk, mert nem érezzük elég szépnek magunkat. “Stylistként közvetlenül tapasztaljuk, mekkora erőt ad a nőknek, ha nem kell ’alakbiztos’, sokat fedő ruhadarabok mögé rejteniük a testüket és úgy öltözhetnek fel, ahogy kényelmesnek tartják. Szeretnénk a nőket arra bátorítani, hogy engedjék szabadjára a ruhatárukat és viseljenek olyan ruhákat, amitől minden nap mesésen érzik magukat” – emelte ki Cakó Kinga stylist, divattervező.

“A Braun a világ első számú epilátormárkája és a női szépségápolás szakértője. Nagyon büszkék vagyunk a termékeink innovatív designjára és kiemelkedő teljesítményére. A Braun szépségápolási termékeit használva könnyen eltörölhetők azok az akadályok, amik meggátolják a nőket abban, hogy a legjobb formájukat hozzák. Ezért vagyunk ennyire izgatottak a legújabb termékportfóliónkat, főként a Silk-épil 9-et illetően” – üzente a dubai rendezvényről Alessandra Dolfini, a Braun marketingvezetője.

A Braun – a szépségtől a stíluson át a divatig mindenre megoldást kínáló, igényes és kiemelkedő minőségű portfóliójával – bízik abban, hogy termékeivel képes lesz a világ minden táján arra ösztönözni a nőket, hogy a szorongás helyett minden napjukat a korlátlan, szabad választások jegyében töltsék.

Exit mobile version