nlc.hu
Trend
Törj ki a Braunnal!

Törj ki a Braunnal!

Magyarországon is kezdetét vette a Braun új, Törj ki kampánya, miután márciusban egy Dubaiban tartott exkluzív esemény keretében Jessica Alba, a Braun szépségnagykövete és stylistcsapata, Emily Current és Meritt Elliott bemutatták a márka legújabb, szépségápolással kapcsolatos innovációit és elindították a "Törj ki" kampány következő ciklusát.

A hazai kampány nyitányaként Budapesten szakértők segítségével mutatták be a Braun új termékeit, köztük kiemelten a Silk-épil 9 epilátort. Az eseményt különleges helyszínen, egy exkluzív lakásban tartották, ahol a háziasszony, Lilu arról beszélgetett Cakó Kinga stylist–divattervezővel, Gellérthegyi Dávid hajápolási szakértővel és dr. Csernus Krisztina bőrgyógyász szakértővel, hogy mi a nők magabiztosságának titka, hogyan szabaduljanak meg az őket visszatartó kötöttségektől, hogy mindennap kirobbanóan nézzenek ki, valamint arról, hogy szakértőként ők milyen tanácsokkal tudják ebben segíteni a hölgyeket. 

Silk-épil 9
Silk-épil 9

Nagyon jól tudjuk, hogy a nőknek sokszor azért nem önbizalommal teli a megjelenésük, mert a stílusbeli kérdések és a nemkívánatos szőrszálak miatt kételkednek magukban, és nem merik felvenni azokat a ruhákat, amiket szeretnének. A kampány célja világszerte arra ösztönözni a nőket, hogy vegyék saját kezükbe az irányítást, ha szépségápolásról van szó – ehhez pedig nagy segítséget nyújtanak a Braun legújabb termékinnovációi.

A budapesti rendezvényen a szakértők nemcsak tapasztalataikat osztották meg, de bemutatták a Braun termékportfóliójának újdonságait, és megosztották a legjobb tippeket is az otthoni használathoz. A sajtótájékoztató utáni workshopokon meggyőződhettek róla a résztvevők, hogy a Silk-épil 9 epilátor és a Braun Face használatának köszönhetően bőrük puhább és ragyogóbb lesz, mint valaha, így ezentúl azt viselhetnek majd, amit szeretnének, a Braun hajformázó portfóliójával pedig változatosan, kedvük szerint formálhatják frizurájukat.

A résztvevők megnézhették a Braun szépségnagykövete, Jessica Alba videoüzenetét is. “Büszke vagyok arra, hogy egy olyan márkának lehetek az arca, ami gyönyörű és ráadásul praktikus termékeket kínál a nőknek. Az új Silk-épil 9 megadja a nőknek a szabadságot, hogy önbizalommal telve olyan ruhákat hordjanak, amilyeneket csak akarnak, ezáltal pedig segíti a hölgyeket abban, hogy saját, egyéni stílusukon keresztül fejezhessék ki magukat” – hangsúlyozta a nagykövet.

Jessica Alba
Jessica Alba

Az esemény hazai szakértői egyetértettek abban, hogy személyes stílusunkkal kapcsolatban nem szabad csak azért kompromisszumokat kötnünk, mert nem érezzük elég szépnek magunkat. “Stylistként közvetlenül tapasztaljuk, mekkora erőt ad a nőknek, ha nem kell ’alakbiztos’, sokat fedő ruhadarabok mögé rejteniük a testüket és úgy öltözhetnek fel, ahogy kényelmesnek tartják. Szeretnénk a nőket arra bátorítani, hogy engedjék szabadjára a ruhatárukat és viseljenek olyan ruhákat, amitől minden nap mesésen érzik magukat” – emelte ki Cakó Kinga stylist, divattervező.

“A Braun a világ első számú epilátormárkája és a női szépségápolás szakértője. Nagyon büszkék vagyunk a termékeink innovatív designjára és kiemelkedő teljesítményére. A Braun szépségápolási termékeit használva könnyen eltörölhetők azok az akadályok, amik meggátolják a nőket abban, hogy a legjobb formájukat hozzák. Ezért vagyunk ennyire izgatottak a legújabb termékportfóliónkat, főként a Silk-épil 9-et illetően” – üzente a dubai rendezvényről Alessandra Dolfini, a Braun marketingvezetője.

A Braun – a szépségtől a stíluson át a divatig mindenre megoldást kínáló, igényes és kiemelkedő minőségű portfóliójával – bízik abban, hogy termékeivel képes lesz a világ minden táján arra ösztönözni a nőket, hogy a szorongás helyett minden napjukat a korlátlan, szabad választások jegyében töltsék.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top