A Wieden + Kennedy Portland reklámügynökség ugyanis összefogott az Oregoni Egészségügyi Hatósággal és a Portland Ruházati Gyárral (PGF), és megalkották a „Csúnya ünnepi maszkok” kollekcióját.
A limitált széria 26 változatot tartalmaz, a kiskereskedelmi áruk pedig 25-35 dollárt kóstál. Minden egyes megvásárolt maszk egyben után 25 dollár adományt is jelent, amit az Oregon Food Bank kap meg.
„Ennek a kezdeményezésnek az a célja, hogy biztonságban tartsuk magunkat, a barátainkat és a családunkat – mondta a reklámügynökség a DesignTAXI-nak. – Még ha el is fogynak ezek a csúnya ünnepi maszkok, reméljük, hogy arra ösztönözzük az embereket, hogy készítsenek saját csúnya ünnepi maszkot. Mert a maszkok életet mentenek.”
Még több kép a maszkokról itt.
Koronavírus és az ünnepek:
- A harmadik hullámot mi magunk okozhatjuk az ünnepek alatt
- Nem meglepő, hogy az idei karácsony sok helyen elég szegényes lesz