Az RTL egy olvasói levélre hivatkozva azt írja, a Wizz Air Hévíz-Dortmund járatnak augusztus 18-án reggel 10 óra 25-kor kellett volna felszállnia, ám az indulás menetrend szerinti időpontja előtt közölték az utasokkal, hogy technikai probléma miatt két és fél óra késéssel indul a gép, végül egy cseregép este háromnegyed nyolckor, nagyjából kétharmadig tele utasokkal útnak indult Dortmundba.
A beszámoló szerint a terminálban, ahol napközben várakoztak már délelőtt 35 fok volt, majd tovább emelkedett a hőmérséklet. „Kétszer kaptunk 4 eurós italjegyet a Wizz Airtől, meg egyszer némi zöldséges, rizses húst a reptéri kiszolgálóktól…Rengetegen voltak kisbabákkal, gyerekekkel. Katasztrofális volt. Volt, aki fel is adta, és inkább hazament” – tette hozzá.
A Wizz Air megerősítette, hogy technikai okok miatt volt fennakadás a csütörtöki Hévíz-Dortmund járat indulása körül, a gép ugyanis madárrajjal ütközött, amely következtében Sármellék Repülőtéren alapos átvizsgálásnak vetették alá, és elvégezték a szükséges javításokat is. A repülésbiztonsági okokból szükséges munkálatok miatt a gép nem tudott a menetrendnek megfelelő időben visszaindulni Dortmundba, amelyről a Wizz Air SMS-ben és e-mailben értesítette az érintetteket.
Hozzátették, a késésre a légitársaság hibáján kívül került sor, de szeretnének elnézést kérni minden érintettől, akit kellemetlenség ért.