Tévésorozat készül a szülőket kiborító gyerekdalból, a Baby Sharkból

Kránicz Bence | 2019. Június 07.
Lehet építeni a 2,87 milliárdos YouTube-nézettségre.

A Baby Shark ott van a YouTube 10 legnézettebb videója között, eddig 2,87 milliárd alkalommal pörgették le, nem számítva számtalan feldolgozását, átiratát és folytatását. A videót gyártó dél-koreai cég, a Pingfong megállapodott a Nickelodeon csatornával, hogy tévésorozatot készítsenek a dalból.

Hogyan? Miért? Mi szükség erre? 

Nincsenek válaszaink, elvesztette jelentőségét az értelem, a józan ész, mindaz, ami emberré tesz minket.

A hírt megosztó Kreatív cikke szerint a Nickelodeon animációért felelős vezetője, Ramsey Naito boldogan áradozott arról, hogy a sorozat is a klipben feltűnő cápacsalád életét követi majd. A megállapodás beleillik a Nickelodeon új irányvonalába, amely alapján egyre több tartalmat vadásznak  közösségi oldalakról.

Forrás: Pinkfong YouTube

Exit mobile version