„Ezt még a kutyámnak sem adnám oda” – jelentette ki Adam Ball, amikor meglátta az átszámítva 910 ezer forintos repülőjáraton a felszolgált ételeket. Az angliai Sussexben élő férfi a British Airways (BA) Mauritiusról Londonba tartó járatán utazott, amikor – állítása szerint – gusztustalan dolgokat tettek elé és családja elé a stewardesek.
Elmondása szerint a gyerekmenüben odaégett csirkefalatokat kaptak, de a zöldséges lasagne, valamint a reggelire kapott virlis-tojás-krumpli-bab kombó ugyancsak undorító látványt nyújtott.
Ball panaszt tett a légitársaságnál, de csak az automatikus válasz-e-mailt kapta, mire kijelentette, hogy többé nem utazik a BA-val.
A horrorutazását a közösségi médiában osztotta meg, s több netező is csatlakozott hozzá, akik szintén megjárták a BA járatain felszolgált egytálételekkel. Egyikük elárulta, hogy mindig saját ételt szokott felvinni a hosszú távú járatra.
Mint a British Airways szóvivője elmondta, büszkék arra, hogy csak minőségi ételeket szolgálnak fel. „A közelmúltban elindítottuk a több millió dolláros befektetési programot, a World Traveler cateringet, melynek keretében a világ minden tájáról érkező szakemberekből álló csapatunk havonta új menüt dolgoz ki annak érdekében, hogy ételeink mindig ízletesek legyenek, még 35 ezer láb magasan is. Sajnáljuk, hogy a színvonalunk nem felelt meg ügyfelünk elvárasainak az adott járaton. A visszajelzését továbbítottuk a catering csapatunknak, akik hetente ellenőrzik az ételek minőségét” – hangsúlyozta.
(via)