Közel 2 milliárdért vett reklámot, hogy megköszönje a kutyáját

H. A. | 2020. Január 31.
A Super Bowl alatt vett reklámidőt a gazdag amerikai vállalkozó, hogy köszönetet mondjon az állatorvosoknak, akik megmentették a kutyáját.

A golden retriever, Scout az autóalkatrészekkel foglalkozó WeatherTech cég vezérigazgatójának kutyája. David MacNeil 7 éves kedvencénél tavaly nyáron diagnosztizáltak daganatot, és az állatorvosok csak egy hónapot jósoltak neki.

Scoutot ennek ellenére a Wisconsini Egyetem Állatorvos-tudományi Intézetébe vitték, ahol egy hónapon belül a kemoterápiának és a sugárkezelésnek köszönhetően 78 százalékkal lett kisebb a rákos daganat, majd 90 százalékban majdnem teljesen eltűnt.

MacNeil szeretett volna azért köszönetet mondani kutyája állatorvosainak, ezért 1,8 milliárd forintba kerülő reklámidőt vásárolt a Super Bowl reklámszünetében, amiről köztudott, hogy hagyományosan a legdrágább reklámidő az Egyesült Államokban. A reklám emellett arra is szolgált, hogy felhívja a figyelmet a Wisconsini Egyetem Állatorvos-tudományi Intézetében zajló innovatív rákkezelésekre, melyek nemcsak az állatokat, hanem az embereket is megmenthetik – írja a 24.hu. 

Exit mobile version