Folyamatosan nő azoknak a banki ügyfeleknek a száma, akik rendszeresen használják az internetbank felületeit – derül ki az OTP Bank kutatásából. Az OTP Direkthez 1,8 millió banki ügyfélnek van hozzáférése, és átlagosan az ügyfelek egyharmada használja azt rendszeresen. A 18–23 éves korosztályban ez az arány még magasabb, ennek a generációnak a tagjai közül szinte minden második fiatal már online intézi banki ügyeit.
Az egyre gyakoribb online banki jelenlét miatt új, moduláris számlacsomagokat alkotott az OTP Bank, amelyek az alapszolgáltatásokon mellé – számlavezetés, betéti kártya, internetbank – különböző kiegészítő elemeket kínálnak. Az ügyfelek többek között kedvezményes ATM-es készpénzfelvételt, webkártyát vagy SMS-kontroll szolgáltatást kérhetnek, attól függően, hogy épp mire van szükségük.
Ezeket a kiegészítő szolgáltatásokat az OTP Bank ügyfelei az OTP Direkten keresztül módosíthatják, kombinálhatják, akár havonta váltogatva őket, megspórolva ezzel a sorban állást a bankfiókokban.