A L’Oréal kreatív és ütős plakátokkal áll ki a női egyenjogúság mellett

Bors Hanna | 2019. Április 10.
Szempillaspirállal, rúzzsal és körömfestékkel illusztrálják, hogy megéri nőket alkalmazni vezetői pozícióban – írja a Kreatív Online.

Ez egy férfiaknak szóló hirdetés – áll nagybetűkkel a düsseldorfi McCann által fejlesztett L’Oréal plakátokon, ahol a rúzsok, a szempillaspirál vagy a körömfesték is mind olyan grafikonokat rajzol ki, amelyek arról árulkodnak, mennyire kifizetődő a cégeknek nőket is alkalmazni a vezetőségben.

A rúzsos plakát a bevételek növekedését rajzolja ki abban az esetben, ha több nő dolgozik a vezetésben:

Fotó: Kreativ Online

A szempillaspirál a dolgozók elégedettségének növekedését illusztrálja:

Fotó: Kreativ Online

A körömlakk pedig valójában az innováció erősödését rajzolja ki:

Fotó: Kreativ Online

via

Exit mobile version