Jelentős változás lépett életbe a Tesco Clubcard-nál. Mostantól teljesen más módon lehet használni a hűségkártyát.
Már csak a saját névre regisztrált Clubcardokkal érvényesíthetőek a kedvezmények, így érdemes minél előbb ellenőrizni a regisztrációs adatokat – hívja fel a figyelmet a Hitelfórum. A felhasználói fiókokban már csak a Tesco weboldalán vagy a Clubcard applikációban regisztrált, saját névre szóló kártyákat fogadja el az áruházlánc.
A hűségprogram keretein belül a Clubcard árak érvényesítésére és a pontok gyűjtésére, valamint az utalványok és kuponok beváltására – a változás nyomán – kizárólag saját névre regisztrált kártyával lehetséges.
Akik eddig a családtagjaik nevén lévő Clubcardot használták, már nem tudnak élni a kedvezményekkel.
A Tesco illetékese az alábbiakat közölte:
A Clubcard rendszerében valóban történt az elmúlt időszakban egy felülvizsgálat, ebben adategyeztetésre kértük a vásárlókat. A folyamat végén törlésre kerültek a nem valós kártyák és profilok, valamint néhány nagyon régi kártyaszám is lecserélésre került.
Az applikációban továbbra is van rá lehetőség, hogy akár több családtag is egy Clubcardot használjon, akár minden családtag használhatja az applikációt a saját telefonján ugyanazzal a Clubcarddal, a lényeg annyi, hogy ebben az esetben
ugyanannak a kiválasztott családtagnak az adatai legyenek rögzítve
mindannyiuknál a megfelelő kártyaszámmal. Úgy is dönthetnek természetesen, hogy minden családtag a saját nevén, saját kártyát regisztrál, és azt használja. A változás lényege mindössze annyi, hogy egy emberhez egy profil és kártyaszám tartozzon a rendszerben.
Kiemelt fotó: illusztráció, iStock