Sok a panasz az internetszolgáltatás minőségére

nlc | 2017. Február 22.
Növekedett az internetszolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok aránya a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál.

Csaknem félmilliárd forintos bírságot szabott ki az elmúlt évben a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elektronikus hírközlési szolgáltatókra – tudta meg a Világgazdaság.

A bírságokat jellemzően az adatszolgáltatáshoz, az általános szerződési feltételek módosításának jogszerűségéhez, a hibabejelentések kezeléséhez, a késedelmes hibaelhárításhoz, valamint az előfizetői szerződéshez és annak megszűnéséhez kapcsolódó jogsértések miatt szabták ki.

Tavaly 405 esetben tettek panaszt az NMHH-nál hírközlési, illetve médiaszolgálatatásokra, ezek között pedig növekedett internetszolgáltatás minőségével kapcsolatos panaszok aránya. A telefonszolgáltatással kapcsolatos panaszok viszont már csak 19 százalékot tettek ki.

Exit mobile version