Mintha direkt szívatná kolontári ügyfelét a szolgáltató – frissítve

nlc | 2017. Április 05.
Majdnem hét évvel a kolontári vörösiszap-katasztrófa után találta meg az egyik volt ügyfelét a szolgáltató azzal, hogy nem adta le modemét a szerződés felmondása után. Az eszköz a férfi házával együtt megsemmisült a szerencsétlenségben, mégis 65 ezer forintot kell fizetnie, ha nem adja le a berendezést.

Fuchs István Kolontáron él, a napokban levelet kapott volt szolgáltatójától, hogy még mindig nem adta le a korábban használt modemet, amit ha most sem tesz meg, akkor a 65 ezer forintra hízott adósságát átadják egy követeléskezelő cégnek.

István azért nem adta le a modemet az ügyfélszolgálaton, mert az a házával együtt megsemmisült, amikor 2010 októberében átszakadt az ajkai vörösiszap-tároló egyik oldala, és az iszapömlés István házát a modemmel együtt elárasztotta. István nevén két modem volt, az egyik édesanyja házában, amit szintén elvitt az ár, édesanyja pedig életét vesztette a katasztrófában.

A férfi nem érti, hogy ennyi idő után miért veszi elő újra a szolgáltató a modem ügyét, hiszen már többször jelezte nekik az eszköz megsemmisülését  derül ki az ATV riportjából.

Frissítés:

Közben befutott a szolgáltató, a UPC Direct hivatalos válasza is az üggyel kapcsolatban. Azt írják, hogy a vörösiszap-katasztrófa után úgy döntöttek, hogy minden sérült berendezéshez kapcsolódó költség alól mentesítik az ügyfeleket.

“A jelenlegi sajnálatos helyzet csupán egy adminisztrációs hiba eredménye, amely nincs összhangban a katasztrófa sújtotta előfizetőinkkel kapcsolatos korábbi gyakorlatunkkal. Amint értesültünk a kialakult helyzetről, felvettük a kapcsolatot előfizetőnkkel, kifejeztük sajnálatunkat, és megnyugtattuk, hogy a hiba miatt megjelenő tartozást töröltük” – írja közleményében a szolgáltató.

Exit mobile version