Változások a Nők Lapja-portfólióban

Á.K. | 2022. Július 29.
Szeptember 1-jétől Vass Virág a Nők Lapja kulturális nagyköveteként folytatja a munkáját. Ezzel egyidőben szinte az összes Nők Lapja termék egy, integrált szerkesztőség kezei alatt készül. A csapat vezetője Akovács Éva lesz, aki már hosszú ideje dolgozik a márka időszakos kiadványain.

A Nők Lapja kulturális nagyköveteként folytatja a munkát Vass Virág, aki 1991-ben a Külkereskedelmi Főiskola hallgatójaként pályázatot nyert riportjával. Ennek köszönhetően kapott állásajánlatot többek között a Nők Lapjától, ahol főmunkatársként dolgozott, huszonöt évesen pedig főszerkesztő-helyettese, 2021. január 1-jétől pedig főszerkesztője lett a lapnak. Vass Virág 2021 tavaszán sikeresen újította meg a magazint: vezetése alatt új, korszerű szerkezetet és megjelenést kapott a hetilap, elindult a Nők Lapja nagysikerű olvasás-kampánya és új márkakiterjesztésként megjelentek a Nők Lapja Bookazine-ok is. Kulturális nagykövetként továbbra is aktívan részt vesz a nagysikerű olvasás kampányban, illetve olyan, az irodalomhoz köthető projekteket vezet majd, melyek tovább erősítik a márka pozícióját ezen a területen.

Vass Virág és Akovács Éva (fotó: Centrál Médiacsoport)

Az integrált szerkesztőség vezetője Akovács Éva lesz, aki jelenleg is a Nők Lapja Évszakok, Egészség, Pszichológia és Szépség főszerkesztője. A gasztro-szegmens továbbra is Kajári Zsófia, míg a NL Ezotéria Izing Klára vezetésével készül majd. Akovács Éva 2003-tól dolgozik a kiadóban. Pályafutása alatt számos magazin főszerkesztője volt és több sikeres magazin-indításban és megújításban vett részt. Nevéhez fűződik a Maxima, a Wellness, a Nők Lapja Évszakok, a Nők Lapja Pszichológia, Nők Lapja Egészség és a Nők Lapja Szépség irányítása is.

Virág írói munkássága egyedülálló értéket jelent a Nők Lapja számára, nagyon örülünk, hogy továbbra is képviseli a Nők Lapját ebben az új szerepben. Az integrált szerkesztőség kiváló szakember kezébe kerül Akovács Éva személyében és lehetővé teszi majd a maximális tartalmi szinergiák kiaknázását, az innovatív megoldások alkalmazását és költséghatékony működés elmélyítését az egyedülállóan széles termékpalettán

– mondta el Lipták Tímea, a Central Médiacsoport magazinüzletág-igazgatója.

Lipták Tímea, a Central Médiacsoport magazinüzletág-igazgatója (fotó: Centrál Médiacsoport)

A Nők Lapja márkacsalád folyamatosan bővült az elmúlt években, jelenleg a legkomplexebb termékportfólióval szolgálja ki az olvasók széles rétegeit: Nők Lapja, nőklapja.hu, Nők Lapja Évszakok, Nők Lapja Egészség, Nők Lapja Pszichológia, Nők Lapja Különszámok (Kert, Tavasz, Nyár, Advent, Tél, Szépség, Enteriőr), Nők Lapja Konyha, Nők Lapja Konyha Desszert, Nők Lapja Mentes, Nők Lapja Ezotéria, NL Asztrológiai Előrejelzés és Nők Lapja Bookazine-ok.

(sajtóközlemény)

Exit mobile version