A munkáját lelkiismerettel végző vendéglátós viszont lelkiismeretesen reagál a nem kedvező kritikára. A pesti Pöriző tulajdonosa pont így tett, miután a Facebookon alapvetően 4 vagy 5 csillaggal értékelt helyét valaki 1 csillaggal díjazta. Általános hőzöngés helyett inkább úgy döntött, hogy próbára teszi magát és a vendégei becsületét. Olvassátok el, mit írt:
Nemrégiben kaptunk egy jogos 1 csillagos értékelést, amiért ezúton is szeretnék elnézést kérni.
Értelemszerűen ennek senki nem örül, de sokkal jobban zavart, hogy a vendégnek teljesen igaza volt, emberi hibát vétettünk, elrontott ételt adtunk ki.
Gondolkodtam, hogy annak ellenére, hogy ízlések változóak, és sosem lesz olyan étel ami mindenkinek ízlik, mégis aki hozzánk jön, számíthasson arra, hogy elégedetten távozik.
Sokan azt hiszik, a vendéglátásban pénzért dolgozik a többség. Szerintem sokan vagyunk, akinek az elégedett vendég az igazi fizetség, így attól a vendégtől fogadunk el szívesen pénzt, aki örömmel adja és visszatér hozzánk.
Ezért találtam ki ezt a garanciát, hogy amennyiben szerinted nem jó az étel és ( a visszaéléseket elkerülendő) az étel kevesebb mint 1/3át fogyasztottad el, akkor elégedetlenség esetén visszaadjuk a vételárat. Ha egyetértesz velünk, dobj egy lájkot kommentben vagy fejtsd ki részletesebben a véleményed, illetve bármilyen jobbító javaslatot is szívesen hallgatunk. A részletek kidolgozása hamarosan.
Ha megvannak a részletek, a bejegyzést frissítjük.