A Vodafone idei karácsonyi reklámja arra ösztönöz, hogy amikor az idős rokonoknak választunk ajándékot, gondolkodjunk el, minek örülne, ha 30 éves lenne, és azt válasszuk! Mert nem biztos, hogy feltétlenül örül annak, ha már a sokadik papucsot, tusfürdőt vagy éppen dísztányért kapja karácsonyra.
Miért ne lehetne varázslatos az ünnep felnőtt fejjel is? Miért ne kerülhetne a fa alá valami, ami tényleg örömet okoz? És miért ne lehetne élmény az ünnep a legidősebbeknek is?
“A karácsony csodája mindenkinek jár!” – szól a távközlési szolgáltató idei karácsonyi üzenete.
“Az idősek láthatatlansága társadalmunkban olyan mértékű, hogy sokszor még a karácsonyi asztalnál sem az embert, hanem szeretett rokonunk korát látjuk. Így kerülnek a fa alá, az általunk csak ‘korreleváns ajándékoknak’ nevezett tárgyak. Sablon megoldások, amiknek az idős rokon úgyis örülni fog, hisz az öregek már mindennek örülnek” – mesélt a Kreatívnak a kampány alapgondolatáról Anabela Vasková, a BOLD kreatívigazgatója.
“Gondoljunk csak a Magyarországon élő 1.000.000 magányos emberről szóló filmünkre, Imre bácsival, vagy éppen a tavalyi kampányunkra Bodrogi Gyulával és Szilágyi Tiborral, amely a megosztottságról beszél egy kedves, szívmelengető mesén keresztül. Az idei Vodafone karácsony azonban nagyon más lesz. Nem könnyekig megható vagy szívmelengető, sokkal inkább egy igazi utolsó nagy buli a márkától, hogy jövő januártól egy izgalmas fejezetet nyithassunk meg immár One néven” – magyarázta az idei reklámjuk koncepcióját Moldván Ákos, a Vodafone lakossági marketingkommunikációs vezetője.
A Vodafone karácsonyi reklámjának a főszereplői idén is igazi színészlegendák: Szacsvay László, Oszvald Marika és Székely B. Miklós.
Ami a reklám fogadtatását illeti, nagyon megosztja az embereket. Egyszerre záporoznak a lájkok és a kritikák a Vodafone közösségi oldalain.
Egyeseknek egyáltalán nem jött be az idei reklám:
- “Hát, ez nem sikerült”,
- “Amit ebben az idősek haveri körben bohóckodnak, annak inkább szilveszteri bulizás feelingje van, mint karácsonyi. Én ebből nem jöttem rá, mi az a karácsony csodája, ami mindenkinek jár”
- “Öljétek meg magatokat, átmegyek a Telekomhoz”
- “Ez egy jó sz@r reklám. Jobb lenne valami jövőbe mutató. Ez a múlt siratás szánalmas”
- “Egy nyugdíjas klub. Amilyen a térerőtök…”,
Mások azonban egyenesen odavannak érte:
- “Nekem nagyon tetszik. Láttam is , éreztem is hasonlót”
- “Szuper, csoda, karácsony”
- “Én imádom”
- “Menő lett”
- “Szuper reklám, ritka ami nekem bejön, ez bejött”
Kiemelt fotó forrása: YouTube / Vodafone karácsony 2024