Az eredeti, francia kampányban olyan neves divatházak képviseltették magukat, mint a Chanel, a Louis Vuitton vagy a Christian Dior. Ezúttal a magyar divatszakma legsikeresebb tervezői – Léber Barbara, Daalarna, Luan by Lucia, Je Suis Belle, USE unused, Slang Slang, Romani Design, Tomcsányi Dóri, Matyodesign, Manuéla és Manier Szalon – készítettek gyönyörűen felöltöztetett babákat.
A különleges és persze egyedi alkotásokat közismert és népszerű személyek “fogadták örökbe”. A Unicef célja felhívni a figyelmet a veszélyben élő gyermekekre.
Szomorú tény, hogy naponta még mindig 16 ezer gyerek veszíti életét olyan megelőzhető okok miatt, mint az ivóvíz vagy az élelem, a gyógyszer hiánya. 230 millió gyermek él fegyveres konfliktusok sújtotta övezetekben, az elmúlt évben pedig 30 millió menekült gyermeket számláltak a világban.
A “Benned élő gyermek” című kiállítás november 10. és 20. között tekinthető meg a Kempinski Hotel földszintjén (Budapest, Erzsébet tér 7-8.).
Forrás: Facebook