Egy idős szegedi férfinak elromlott a redőnye, ezért szerelőt hívott. Viszonylag hamar meg is javították, hatvanezer forintot fizetett, de így újra tudta használni. Egész addig, amíg nem jött a nyár, mert a redőny meghajlott, és nem lehetett leengedni – írja a Délmagyar.
Tavaly júliusban ment vissza az üzletbe reklamálni, kétszer is, mire megállapodtak, hogy július 26-án kimegy a szerelő. A redőnyös azonban nem érkezett meg. Másnap arra hivatkozott, hogy a megrendelő nem vette fel a telefonját, bár a híváslistában nem volt tőle nem fogadott hívás.
Augusztus 14-én végre kiment a szerelő, és azt ígérte, meg tudja erősíteni a redőnyt, hogy ismét használható legyen. Abban maradtak, hogy menni fog. Az idős férfi azóta hiába várja a redőnyöst.
A Délmagyar beszélt a szerelést végző vállalkozóval. Azt mondta, hogy a férfi nem rendeltetésszerűen használta a redőnyt, mert ez az anyag nem bírja a kitámasztást. Arra viszont nem emlékszik, hogy megígérte volna, hogy visszamegy.
A szegedi férfi így továbbra is kénytelen egy sétapálcával lehúzni a beragadt redőnyt.