Az IKEA sikeres pénzügyi évet zár, ugyanis 2019-2020-as bevétele Magyarországon már 89 milliárd forintra nőtt, ami évi 8,5 százalékot jelent. Ez a növekedés pedig arra vezethető vissza, hogy forgalmuk az áruházakban is nőtt, a világjárvány miatt pedig az online vásárlás is népszerűbb lett, utóbbi állítólag 206 százalékkal több bevételt hozott, mint egy évvel korábban, írja a G7.
A vásárlói rohamnak vannak árnyoldalai is, a gazdasági magazin olvasóinak visszajelzései alapján a vevők elég gyakran áruhiánnyal szembesülnek, illetve megnövekedett kereslet miatt az ügyfélszolgálattal való kapcsolattartás is kevésbé hatékony.
Federica Barbesa regionális értékesítési vezető a G7-nek elmondta, a járvány az árucikkek gyártását, illetve üzletekben való elérhetőségét is érinti, és nagyobb lett a nyomás az ügyfélszogálatosokon is. Hozzátette, nagy erőkkel és folyamatosan dolgoznak a megoldáson, de szükségük lesz néhány hónapra, hogy rendezzék a helyzetet.
Vásárlás pandémia idején:
- Érkezik a YouTube-ra a vásárlási funkció, az USA már teszteli
- A csomagszállítók még bírják a rohamot, de lehetnek fennakadások