A Karl Lagerfeld divatmárka és a The Woolmark Company zseniális húzásának lehetünk tanúi: egy doboznyi fonalért versenyezhet online bárki, aki képesnek érzi magát, hogy megkössön egy pulóvert. A Knit Karl kihívásként is felfogható, hiszen pár gombolyag fonalat megnyerni mégsem ugyanaz, mint egy dizájnerpulcsit kapni.
Meg kell dolgozni az élményért rendesen, a limitált darabszámú, mindössze 777 doboz egyikét az kaphatja meg, aki beküldi a neten, közösségi médiában itt-ott „elrejtett” kódokat és kisorsolják. Az Instagram tanúsága szerint van, aki már több tucatnyi ilyen kódot levadászott – meg kell hagyni, van küzdőszellem az emberekben.
A fonal persze nem akármilyen, ausztrál merinógyapjúból készült, első osztályú minőségű, amit már csak a The Woolmark Company neve is fémjelez (tudjátok, ez volt az a szervezet, mely anno Karl Lagerfeld karrierjét is elindította), de lássuk be, ettől még „csak” fonal, amiből rajtunk múlik, mennyire lesz luxus az a luxuspulcsi. Vagy sapka, vagy sál. Ugyanis ilyeneket is lehet készíteni, amiket egyedi kitűzőkkel dekorálhatunk, sőt, a szerencsés nyertesek logózott kötőtűkkel készíthetik el a műveket.
A felhívás tehát izgalmas és ötletes, amit átleng némi IKEA-fíling, de lássuk be, ha elérik a hirdetett célt, hogy megkedveltessék a kötést, mint hobbit, az sokak számára válhat hasznos időtöltéssé és nem utolsósorban értelmes stresszlevezető módszerré.
Ha szívesen olvasol a divat világával kapcsolatos cikkeket az nlc-n, ezek is érdekesek lehetnek számodra:
- 7 felejthetetlen eset, mikor a divat és a művészet tényleg találkozott
- Magellánék hatásától az Instagramig – a divatillusztráció (nem is olyan rövid) története