Fogyatékos gyerekmodellekkel reklámoz a neves divatmárka

nlc | 2018. Február 24.
Fogyatékos gyerekeket kértek fel a márka új kampányába.

Elvileg a divat a sokszínűséget (is) képviseli, és ez végre a gyakorlatban is egyre inkább látszik. Egyre több plus size modell örvend népszerűségnek, és kerül a legnagyobb divatmagazinok címlapjaira vagy ott van a L’Oréal új samponreklámja, mely egy hidzsábot viselő szépségbloggerrel reklámoz.

A gyermekruházatról e tekintetben nem esett még sok szó, de a River Islandnek köszönhetően most biztosan fog. A fennállásának idén harmincadik születésnapját ünneplő márka nemrég indította el különböző reklámjait fogyatékossággal élő gyerekmodellekkel a főszerepben. Az Egyesült Királyságból érkező, három- és tízéves kor között lévő srácok között van Down-szindrómás, agyi bénulásban vagy látási problémákkal szenvedő gyerek is. 

Cora Bishop                                                                                                       Forrás: River Island/Bav Media

 

Teddy Berriman                                                                                               Forrás: River Island/Bav Media

Metro

Exit mobile version