Az influencer annyit tesz: befolyásoló. Régen véleményvezérnek hívták az ilyet, aztán eljött 2018, és hirtelen mindenkiből influencer lett, akinek az átlagnál egy picivel több követője van Instagramon, akinek a széles családján túl mások is olvassák a blogját vagy aki már kellően híres ahhoz, hogy mindenféle márka értéket lásson abban, ha az illető a közösségi oldalakra feltöltött fotóin az adott márka ruhájában, szemüvegében, autójában, egyszóval termékével pózol.
Természetesen minél ismertebb valaki, annál inkább influencer tud lenni, nem véletlen, hogy például a rapper Kanye West felesége, Kim Kardashian is ebbe a körbe tartozik. Rá azt sem lehet rásütni, hogy bármiféle képzettsége lenne, tehát nem énekes, színész, élsportoló, ő csak simán híres. És mint ilyen, tökéletes megtestesítője az influencerségnek, nem véletlen, hogy például az alábbi öltözékét még Paris Hilton is megirigyelte.
Talán erre akart utalni az Urban Outfitters ruhamárka, amely az alábbi szettet halloweeni influencer-jelmezként kínálja weboldalán. A jelmezt viselő modellt igyekeztek úgy beállítani, hogy emlékeztessen Kardashianre, aki szintén baseballsapkával és a fél arcát eltakaró napszemüveggel szokta tudatni a paparazzókkal, hogy most épp nem vevő a fotózkodásra.
lmkmn