Ma hét luxusmárka híres-hirhedt logóját mutatjuk, neked annyi a feladatod, találd ki, melyik logó melyik céget jelöli.
Annyira talán nem lesz nehéz, hiszen cipők, táskák, övek, ruhák címkéjén lehetőleg minél nagyobb méretben szeretik ezek a cégek láttatni a saját logójukat.
Egy logó legfőbb célja, hogy a márkára jellemző, azonnal felismerhető legyen. Két éve azonban egy sor luxusmárka hajtott végre arculatfrissítést az elmúlt időszakban, a brit Burberry, a Balenciaga vagy a Balmain is átesett rajta, aminek egyértelmű célja az volt, hogy a fiatal generáció tagjai számára vonzóbbak legyenek. Csakhogy miközben teljesen más stílust képviselnek, egészen eltérő kollekciókkal jönnek ki, addig az új logók fájdalmasan egységesültek.
Ha kíváncsi vagy a kvízre, kattints tovább Deluxe oldalára!
Még több híres és érdekes logó
- „Felelős vagy azért, amit kommunikálsz”- Milton Glaser és az I ♥ NY logó története
- Micsoda ötlettel állt elő egy grafikus! A koronavírus-helyzethez igazította a legnagyobb márkák logóit