Shine

Micsoda ötlettel állt elő egy grafikus! A koronavírus-helyzethez igazította a legnagyobb márkák logóit

Kedves viccelődés és még ötletes is, ahogyan a szlovén grafikus átalakította a világmárkák logóit a koronavírus-helyzetnek megfelelően.

Jure Tovrljan szlovén grafikus, kreatív igazgató ötletességét dicséri a Béhance oldalán közzétett logógyűjtemény, melyben az olyan nagy márkák, mint a Mastercard vagy a Starbucks logói láthatók, koronavírus-kompatibilis formában. Vagyis, kicserélt, módosított rajtuk minden olyan részletet, mely azt tükrözi, ami a mostani helyzetben mindenkit érint: az olimpiai logó karikái tisztes távolból néznek egymásra, a Starbucks szirénje szájmaszkot kapott és a Goodyear gumiabroncsmárkát is átkeresztelte, és valóban a Badyear most találóbb.

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Mastercard

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Mastercard (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Nike

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Nike (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: US Open tenisztorna

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: US Open tenisztorna (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: NBA

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: NBA (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Olimpiai játékok

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Olimpiai játékok (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Starbucks

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Starbucks (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Target ruhamárka

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Target ruhamárka (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: LinkedIn

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: LinkedIn (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Goodyear

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Goodyear (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Corona sör

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Corona sör (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ezekhez hasonló változtatás a valóságban is megtörtént, a latin-amerikai technológiai vállalat, a Mercado Libre ugyanis a helyzetre való tekintettel átterveztette logóját, mely egy eddig kézfogást ábrázolt. Helyette most két, erős kar jelenik meg a vállalati címerben.

Fotók forrása

Ez is a koronavírus hatása:

A koronavírus miatt visszateszik a karácsonyi fényeket a házakra Amerikában

Delfinek a kikötőkben, hattyúk Velencében – újjáéled a természet a koronavírus-járvány miatt

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top

Szeretnél értesítést kapni?

Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.

A hét legizgalmasabb cikkei!
Friss sztárhírek itthonról és külföldről
Tudd meg, mit mond a horoszkópod!
Regisztráció

Elfelejtett jelszavad helyett könnyen tudsz új jelszót megadni, ehhez az alábbi lépéseket kell csak követned:

  1. Add meg az alábbi beviteli mezőben az e-mail címed vagy felhasználóneved
  2. A hozzád tartozó címre kiküldünk egy levelet a jelszócseréhez. Ellenőrizd a SPAM mappádat is, ha nem látod pár percen belül a levelet a beérkezettek között.
  3. A levélben kapott linket 24 órán belül lekattintva eljutsz egy felületre, ahol megadhatod az új jelszavad
  4. Jelentkezz be a friss jelszóval

Fiókod törléséhez add meg a jelszavadat:

Itt tudod a jelszavadat megváltoztatni:

Új jelszó mentése