Fiatalok közül nagyon sokan szeretnének influenszerek lenni, erről már számtalanszor olvashattunk, ahogyan arról is, hogy bizony vannak, akik nagyon jól keresnek azzal, hogy közösségi oldalakra posztolnak. Nemrég egy brit tiktokos osztotta meg, hogy mennyi bevétele származott a kis videóiból. Előzetesen annyit elárulunk, úgy döntött, otthagyja a munkáját, hogy minden idejét a TikToknak szentelje. És történt mindez úgy, hogy Star Holroyd csak unalomból kapott rá a TikTokra, kellett valami, amivel le tudta magát foglalni a kijárási korlátozások alatt.
Holroydnak, aki a TikTokon majdnem hétszázezer követőtáborral büszkélkedhet, a legtöbb bevétele természetesen a hirdetésekből, szponzorált tartalmakból származik, ez talán nem lep meg senkit. De mennyi az annyi? Áprilisban bő 5000 fontot (kb. 2 millió forint) keresett – ebből lejön még persze az adó és a menedzserének járó jutalék –, májusban pedig valamivel kevesebbet, mindössze 1700 fontot (közel 700 ezer forintot), de júniusban ismét felpörögtek a dolgok, és 7800 font (közel 3,3 millió forint) bevétele származott a hirdetésekből.
(via LadBible)
Kapcsolódó cikkek:
- Charli D’Amelio: egy átlagos tinédzser, aki 100 millió követővel írt TikTok-történelmet
- ADHD és a nők: senki nem vette észre az intő jeleket, majd jött a TikTok és a járvány
- Egy lány a TikTokon arról mesélt, hogy milyen volt visszajönni a klinikai halál állapotából