Két nap alatt világsiker lett Post Malone bormárkája, a Better Now

H. A. | 2020. Június 22.
A tetovált arcú amerikai rapper, dalszerző énekes, Post Malone legújabb üzlete, a borászat annyira bejött, hogy két nap alatt közel 50 ezer üvegnyi saját márkás terméket adott el.

Post Malone legújabb projektje csak nevében kapcsolódik a zenéhez, ugyanis induló bormárkáját egyik korábbi slágere után Better Now névre keresztelte. (Meg kell jegyeznünk, a dalra való utalás nélkül is stílusos névadás egy bornak a „Most jobb/Most már jobban” márkanév.)

A tavalyi Sziget Fesztivál 24 éves sztárja elsősorban rozét és különböző francia borokat forgalmaz: ezekből két nap alatt nagyjából ötvenezer üveget adott el. 

Nekünk is megjött a kedvünk egy jó Post Malone-bor kóstolóhoz a videótól, amit az énekes töltött fel Instagram-oldalára a borászatáról, ahová stílusosan pink robogón vonul be.

(via)

Ha nektek is megjött a kedvetek egy pohár borhoz: 

Exit mobile version