Hirdetések, csatornatagság, Patreon támogatás, szponzorációk – ezek mind bevételt jelentenek Osváth Zsolt számára, aki rengeteg munkával és szerettei támogatásával váltotta valóra álmát: műsorvezető lett a saját YouTube-csatornáján. A valóságshow-szereplőből váló tartalomgyártó – aki már több mint 3 éve van jelen a legnagyobb videómegosztó platformon és közel 40 milliós megtekintésnél jár – az InfluenceAIR podcast új részében mesélt egyedi szerepéről a közösségi média világában, valamint azt is elárulta, hogy mennyit keres youtuberként.
Elmondása szerint az online térből származó bevételei körülbelül 50-60 százaléka a YouTube-ból, 25 százaléka a szponzorációkból, a többi pedig saját webshopjából és a Patreon támogatásokból tevődik össze. Ez utóbbinál összeget is említett: ez átlagosan havi 150-200 ezer forintot jelent, amit egyébként mindig jótékony célokra fordít.
Osváth Zsolt az elért sikerei mellett rendkívül büszke karitatív tevékenységeire is – mint például ételosztás hajléktalanoknak, az egykori gyermekotthona támogatása –, főként az összefogás ereje miatt, hiszen rajta kívül magánszemélyek, szervezetek és vállalkozások is részt vállalnak ezekben.
Olvass még Osváth Zsoltról az nlc-n!
- Osváth Zsolt őszintén mesélt arról, amikor el akarta dobni magától az életét
- Osváth Zsolt durva kommenteket kapott a Pride-élőzés közben: „Szánalmat és sajnálatot éreztem, amikor ócsároltak”
- Osváth Zsolt megnyitotta az éttermét és megvendégelt egy csapatnyi gyermekotthonban élő fiatalt