Amióta tart a karantén, nem fogynak a szoknyák és nadrágok

M. N. | 2020. Április 02.
A home office a ruhavásárlási szokásokat is átalakította.

A koronavírus-járvány miatt jelentősen visszaesett a divatmárkák termékei iránt a kereslet. Bizonyos termékcsoportok pedig különösen rosszul fogynak azóta, hogy az emberek jelentős része otthonról dolgozik

Az amerikai Walmart áruházlánc eladási adataiból egyértelműen kiderül, hogy azok, akik egyáltalán költenek most ruhaneműre, elsősorban felsőrészeket vásárolnak, a nadrágok, szoknyák iránt viszont alig van kereslet. 

(Illusztráció: Getty Images)

Erre pedig nagyon egyszerű a magyarázat: home office-ból a többség videóchaten keresztül tárgyal az ügyfelekkel vagy épp meetingel a munkatársaival, ilyenkor pedig csak a felsőteste látszik a webkamera képén. Bővel elég tehát, ha deréktól felfelé elegáns, alul akár mackónadrágot is viselhet.

via

Home office az nlc.-n:

Exit mobile version