Teljesen feleslegesen fizetett ki több százezer forintot egy magyar nő a Booking.com-on foglalt szállásukra, ugyanis az már nem létezett. Erről a Facebookon számolt be.
A nő azt írta, öt barátnőjével terveztek egy máltai utazást, és a szállásfoglaló oldalon még márciusban lefoglaltak egy apartmant. Ki is fizettek érte 1240 eurót, több mint 400 ezer forintot.
Amikor megérkeztek a megadott címre, az apartman előtt nem várta senki őket, a megadott telefonszám pedig ki volt kapcsolva. Teljesen elképedtek, amikor Booking ügyfélszolgálatán megtudták, hogy a szállás nem létezik, mert már rég bezárt.
A cég keresett egy másik szállást, de csak egy hostelben ajánlottak nekik emeletes ágyakat. Ezt nem fogadták el, mivel a lefoglalt apartman jóval magasabb színvonalú volt ennél. Végül maguk találtak egy helyet, ami drágább volt, mint az eredeti foglalásuk.
Az ügyfélszolgálaton megígérték nekik, hogy átutalják nekik az eredetileg lefoglalt és a drágább szállás közötti plusz költséget, sőt még a telefonálással járó kiadásokat is.
Az eset óta azonban már eltelt egy hónap, a pénzüket azóta sem kapták meg, e-mailben pedig azt írták nekik, nem fognak kártérítést kapni.
(via Hvg.hu)