Rendőrségen a Wizz Air utasait lehúzó cég ügye

Szentes Adél | 2019. Augusztus 29.
Feljelentést tett valaki a Malév Ground Handling Zrt. ellen az irreális pótdíjazási gyakorlat miatt.

Augusztus elején számolt be az Index arról, hogy 30 euró (cirka 9900) forint helyett 20 ezer forintot fizettetnek a reptéren azokkal a Wizz Air-utasokkal, akik elfelejtenek online becsekkolni.

A lap úgy tudja, a sorozatos átverések miatt özönlöttek a panaszok a légitársasághoz, mégis csak a cikkük megjelenése után léptek az ügyben, mondván, „üzletpolitikájukkal nem összeegyeztethető, ha utasaiknak a feltüntetettől eltérő összeget számolnak fel, vagy a meghirdetettől eltérő szolgáltatást értékesítenek”. Később azt is elismerték, hogy a Malév GH törvénysértést követett el.

Azóta állítólag vizsgálat zajlik a Wizz Airnél, ám a jelek szerint volt valaki, aki nem óhajtotta ennek végét kivárni, és feljelentést tett számvitel rendjének megsértése és más bűncselekmények miatt.

A BRFK a feljelentés tartalmát még vizsgálja.

Fotó: MTI

Exit mobile version