Az angol sajtó, miután felocsúdtak a sokkból, hogy Harry herceg és Meghan Markle távolodnának a királyi családtól és királyi kötelezettségektől, már rögtön azt kezdte találgatni, hogy mit jelent a „saját lábra állás”.
Gyorsan fel is idézték, hogy a közelmúltban Meghan egy szinkronszerződést írt alá a Disney-vel, cserébe a cég támogatja az afrikai elefántmentést. Ezzel kellően ki is akasztották a királyi család idősebb tagjait. De mi lesz akkor, ha Harryék nagy távolodásukban a címük megtartása mellett bevállalnak néhány reklámszerepet?
A szakértők szerint a kék vér és a hollywoodi jogdíjak keveredése komoly lehetőségeket hordoz. A Daily Mail arról ír, hogy a pár pénzszerzési potenciálja nagyobb lehet, mint bárkié a történelemben, az ő nevükkel és rangjukkal könnyen dollármilliókat kereshetnek azzal is, ha felbukkannak egy-egy eseményen. Az éveken, évtizeden át tartó márkanagyköveti megbízáson pedig 100 millió és egymilliárd dollár között kaszálhatnak.