Bizonyára mindannyian szembesültünk már azzal az érzéssel, amikor hosszú percekig szemezünk egy ruhával valamelyik üzletben, azon tanakodva, hogy vajon a mi alakunknak megfelelő-e a szabása? Vagy hogy nem pont azt a plusz egy kilót emeli majd ki a hasunkon? Vagy éppen lötyögni fog, hiába húzzuk meg egy övvel, és emiatt kétszer akkorának tűnünk benne, mint igazából? Netán felvéve azzal szembesülünk, hogy megmutatja azt a narancsbőrt, amiről eddig nem is tudtuk, hogy létezik? Ezen a gondolatmeneten végigérve már nem is tűnik olyan szórakoztatónak a vásárlás.
Sokszor ilyen esetben elbátortalanodunk, és inkább fel sem próbáljuk a kiszemelt darabot, pedig lehet, hogy életünk ruhájától fosztjuk meg magunkat. Vagy rosszabbik esetben megvesszük bizonytalanságunk tárgyát, és otthon az egész alakos tükör előtt, természetes fényben döbbenünk rá, hogy hiba volt, majd gyorsan elássuk a szekrény mélyére a bűnöst, hogy még véletlenül se legyen szem előtt.
Az ideális állapot az lenne, ha mindenki mellett ott állna egy személyi stylist, aki biztatna, ha olyan darab akad a kezünkbe, ami remekül állna, és finoman kiveri a kezünkből a vállfán ugyan remekül mutató, de gyakorlatban biztosan nem működő ruhákat. Szerencsére van egy olyan márka a piacon, amelynek üzleteiben és webáruházában is a saját stylistunk segítségével vásárolhatunk, hiszen a Tchibo Magyarország legújabb applikációja pontosan ezt nyújtja nekünk.
A Tchibót még mindig sokan a minőségi kávéval teszik egyenlővé, azonban a márka már évek óta forgalmaz kiváló minőségű használati cikkeket, így ruhákat is. Mint megtudtuk Herkó Biankától, a Tchibo magyarországi non food üzletág vezetőjétől: “Sokan még mindig nem a Tchibóra gondolnak elsőként, ha ruhákról van szó, pedig számos remek ruházati, ékszer- és fehérnemű-kínálatunk van az év során. A régóta Tchibo termékeket vásárlók már kifejezetten keresik a ruházati termékeket, hiszen tudják, hogy nagyon kényelmesek, divatosak és rendkívül jó minőségűek.”
A Tchibo mindig törekszik arra, hogy felismerje a vásárlói igényeket, éppen ezért igyekeznek segíteni a hazai nőtársadalomnak abban, hogy a lehető legkönnyebben találjanak olyan ruhákat, amelyekben csodásan néznek ki, és így is érzik magukat. De hogyan is született meg a Tchibo Stylist Applikáció? “Tavaly év végén fogalmaztuk meg a gondolatot, hogy szükség van egy olyan eszközre, ami könnyen és gyorsan nyújt segítséget a hölgyeknek abban, hogy a lehető legkönnyebben találjanak rá álmaik ruháira” – mondja Szabó Dóra Anikó, a Tchibo magyarországi közösségimédia-specialistája, aki az applikáció fejlesztéséért is felelős. “Tudtuk, hogy az eszköznek egyszerűnek és könnyen elérhetőnek kell lennie, így rögtön applikációban gondolkodtunk, amelyet használhatnak otthon a laptop előtt, de az üzletben állva, telefonnal vagy tablettel a kezünkben is.”
z applikáció mechanizmusa is egyszerű, hiszen csak 10 rövid kérdésre kell válaszolnunk, és már rögtön meg is tudjuk, hogy az alakunk alma, körte, homokóra vagy oszlop. Ezután pedig már válogathatunk is az app által felajánlott divatos ruhák között a Tchibo Webáruház kínálatából, amelyek garantáltan remekül fognak állni nekünk.
A Tchibo új applikációjával nem a levegőbe beszél, hiszen a szakmai hátteret Schreiter Lilla stylist nyújtja, aki minden kínálatot elemez, majd gondosan kiválogatja a különböző alakoknak megfelelő ruhadarabokat. “Lillával az applikáció kezdeti stádiumától közösen dolgozunk azért, hogy szakmailag tökéletes legyen az app. Úgy gondoljuk, pontosan a szakmai hozzáadott érték teszi ezt az applikációt különlegessé. Úgy is mondhatnám, hogy ezentúl annak, aki betér egy Tchibo-üzletbe, egy személyi stylist lapul majd a zsebében” – tette hozzá Szabó Dóra Anikó.