Mivel az ünnepek előtt, majd azután kiköltekezett emberek január végén érzik meg igazán a pénzhiányt, a brit Aldi kitalálta, hogy meghirdeti egy hétre A Legszegényebb Hét Kihívást – írja a 24.hu.
A már eleve bizarr nevű akcióhoz egy divatinfluencert hívtak segítségül, Natalie Lee-t, akit azzal bíztak meg, hogy egy héten át legfeljebb 25 fontból (közel 10 ezer forint) oldja meg négytagú családjának ellátását.
A kommentelők felhördültek, ízléstelennek nevezve az akciót, volt, aki „kattintásokért kitalált kamuszegénységnek” titulálta az egészet.
A cég a BuzzFeed útján megvédte a kampányt, azt mondták, praktikus, pénztárcakímélő tanácsokkal akarták ellátni a vásárlókat. Bocsánatot nem kértek. Az influencer azonban azóta már megbánta, hogy elvállalta a kampányt.
(via)
(Kiemelt kép: illusztráció, Pixabay)